Tester wody, zarządca rajskiej wyspy, hodowca trawy do wódki – poszukiwanie pracownika do niekonwencjonalnej pracy jest dla biznesu świetną reklamą. Tak dobrą, że w ten sposób próbuje zwrócić na siebie uwagę coraz więcej firm.
Tester łóżek, a może tester prezerwatyw? Wybierz coś dla siebie
Opis pracy: ciśnięcie spacji, lans, lans, Top Ten na High Score, stała rywalizacja z innymi uczestnikami.
Wymagania: bezbłędna stylówka i pozytywne flow, forma iście olimpijska i tężyzna fizyczna godna sportowca, ponadprzeciętny refleks i sprawność psychomanualna, umiejętność sprawnego pociągania za sznurki, mocne poczucie motywacji do osiągnięcia najlepszych high scores.
W zamian firma oferuje: kartę pływacką, wyjściowe japonki w kolorze sinokoperkowego różu i ponętną opaleniznę.
Oto, jak sponsor zawodów kitesurfingowych poszukuje Super Kajtka, czyli po prostu instruktora tego sportu na zawody. Przerost formy nad treścią? Według ekspertów to tania i skuteczna metoda na rozreklamowanie się. Tak skuteczna, że w ostatnim czasie świat marketingu i reklamy wręcz zalała fala podobnych ogłoszeń.
Czytaj więcej: http://forsal.pl/artykuly/444434,tester_lozek_zarzadca_wyspy_tester_prezerwatyw_taka_praca_to_swietna_reklama.html




